top of page

SIKÇA SORULAN SORULAR

  • CHOCOLATESYMPHONY.COM.TR'YE NEDEN ÜYE OLMALIYIM?
    www.chocolatesymphony.com.tr’ye üye olduğunuzda yenilikler, fırsatlar ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilir, size özel alışveriş olanaklarından faydalanabilirsiniz.
  • ŞİFREMİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM NE YAPMALIYIM?
    Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” sekmesinden şifrenizi kolaylıkla değiştirebilirsiniz.
  • ADRES BİLGİLERİMİ NASIL GÜNCELLEYEBİLİRİM?
    E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Adreslerim” sekmesini tıklayarak, mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.
  • E-BÜLTEN, DUYURU VE SMS'LERİN BANA GÖNDERİLMESİNİ NASIL SAĞLAYABİLİRİM?
    Anasayfada bulunan “Chocolate Symphony Bültenine Üye Olun” alanına mail adresinizi ekleyerek, kampanyalarımızdan ve size özel fırsatlarımızdan haberdar olabilirsiniz.
  • KİŞİSEL BİLGİLERİMİ NE İÇİN KULLANIYORSUNUZ?
    ChocolateSymphony.com.tr, kişisel verilerinizin hukuka uygun olarak toplanması, saklanması ve paylaşılmasını sağlamak ve gizliliğinizi korumak amacıyla mümkün olan en üst seviyede güvenlik tedbirlerini almaktadır. Kişisel verilerinizi işleme amaçlarımız, kime ve hangi amaçla aktardığımız, hukuki sebeplerimiz, işleme yöntemlerimiz ve haklarınız konusunda detaylı bilgi için tıklayınız.
  • CHOCOLATESYMPHONY.COM.TR'YE NASIL ÜYE OLABİLİRİM?
    “Üye Ol” butonuna tıkladığınızda üyelik sayfamız açılacaktır. Açılan sayfadaki formu eksiksiz bir şekilde doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • ÜYE OLMADAN SİTENİZDEN ALIŞVERİŞ YAPABİLİR MİYİM?
    Evet, yapabilirsiniz. Üye olmadan, ziyaretçi olarak da chocolatesymphony.com.tr'de alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelerimize sunduğumuz avantajlardan faydalanmak için üye olmanız gerekmektedir.
  • E-BÜLTEN ALMAK İSTEMİYORUM NE YAPMAM GEREKİYOR?
    Tarafınıza gönderilen maillerde yer alan “Bu mesajı almak istemiyorsanız tıklayın.” bölümüne tıklayarak e-bülten üyeliğinizi otomatik olarak iptal edebilirsiniz.
  • ŞİFREMİ UNUTTUM NE YAPMALIYIM?
    Şifrenizi unuttuğunuzda, üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayınız. Üye olurken kullandığınız mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifre oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-mail adresinize gönderilecektir.
  • E-POSTA ADRESİMİ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM?
    Üye olduğunuz e-posta adresiniz değiştirilemez. Farklı bir e-posta adresi kullanmak istediğinizde yeni e-posta adresiniz ile yeniden bir üyelik oluşturmanız gerekmektedir.
  • ÜYELİK BİLGİLERİMİ NASIL GÜNCELLEYEBİLİRİM?
    E-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Profilim” sekmesini tıklayarak, tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
  • HEDİYE NOTU EKLEME SEÇENEĞİNİZ VAR MI?
    Alışveriş sepetinizde ödeme yaparken hediye notu eklemek için ürün altında yer alan hediye notu ekleme alanını kullanabilirsiniz. Hediye notu ekledikten sonra kaydet butonuna tıklayıp yazdığınız notu kaydedebilirsiniz.
  • SİPARİŞİMLE BERABER BASILI FATURA ALACAK MIYIM?
    chocolatesymphony.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde fatura basılı olarak tarafınıza iletilmemektedir. Sipariş verdiğiniz mail adresinizle chocolatesymphony.com.tr üyelik hesabınıza giriş yaptığınızda "hesabım" sayfasında yer alan "Siparişlerim" alanından ilgili siparişinizin faturasını görüntüleyebilirsiniz.
  • İNDİRİM KUPONUMU / KODUMU NASIL KULLANABİLİRİM?
    1. Ürünü sepete ekleyin. 2. Sipariş özetinin hemen altında “İndirim Kuponu / Kodu ”alanına gidin. 3. Kuponunuz varsa yazın ve “Kaydet” butonuna basın. Kodunuz otomatik olarak uygulanacak ve fiyattan düşecektir.
  • CHOCOLATE SYMPHONY SANAL MAĞAZA İLE NASIL İRTİBATA GEÇEBİLİRİM?
    Chocolate Symphony sanal mağaza ve siparişleriniz ile ilgili sorularınız için hafta içi 09:00-17:00 saatleri arasında müşteri ilişkileri departmanımız ile iletişime geçebilir veya info@chocolatesymphony.com.tr e-posta adresine e-posta gönderebilirsiniz. Telefon: 0312 969 88 05
  • SİPARİŞ VERİRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİM?
    Siparişinizin kargo ile gönderiminde, üye olurken doldurduğunuz üyelik formundaki bilgilerinizden yararlanılır. Siparişinizin gönderimi sırasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcimiz, üyelik bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçer. Bu nedenle üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olmasına dikkat ediniz. Üyelik bilgilerinizi, dilediğiniz zaman “Hesabım” sekmesinden güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz, üyelik bilgilerinizde yer alan ve sipariş aşamasında seçtiğiniz adrese gönderilir. Kargo teslimatı sırasında bir sorun yaşanmaması için adres bilgilerinizin eksiksiz ve güncel olduğunu kontrol etmenizi rica ederiz.
  • SİPARİŞİMİN İŞLEME ALINDIĞINI NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?
    Siparişinizi tamamladıktan sonra 5-10 dakika içerisinde kayıtlı e-mail hesabınıza otomatik olarak onay e-maili yönlendirilecektir
  • SİPARİŞLERİMİ NEREDEN GÖRÜNTÜLEYEBİLİRİM?
    Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" sekmesinden görüntüleyebilirsiniz.
  • ÜYE OLMADAN SİPARİŞLERİMİ NASIL KONTROL EDEBİLİRİM?
    Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde sizi e-posta ile bilgilendireceğiz. Siparişinizi anlık olarak takip etmek için sipariş verdiğiniz e-posta adresi ile www.chocolatesymphony.com.tr'ye kayıt olduktan sonra "Hesabım" altında yer alan "Siparişlerim" sekmesinden takip edebilirsiniz.
  • SİPARİŞİMİN HANGİ AŞAMADA OLDUĞUNU NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?
    Üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım / Siparişlerim seçeneğinden siparişinizi takip edebilirsiniz
  • NEDEN CHOCOLATESYMPHONY.COM.TR'DEN ALIŞVERİŞ YAPMALIYIM?
    www.chocolatesymphony.com.tr, Chocolate Symphony mağazalarında satışa sunulan tüm ürünlerin tek online resmi satış kanalıdır.
  • KARGO TESLİMATI SIRASINDA NELERE DİKKAT ETMELİYİM?
    Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise lütfen kargo görevlisiyle birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından chocolatesymphony.com.tr'ye ulaştırılacak ve ürünlerin değişimi tarafımızdan yapılacaktır.
  • STANDART KARGO ÜCRETİ NE KADARDIR?
    Ankara için aynı gün teslimat ve standart teslimat seçeneği ile verdiğiniz tüm 1.200 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücretsizdir. 1.200 TL altı siparişlerde 80 TL kargo ücreti alınmaktadır. Kargo tutarı, indirim kupon kullanım harici alışveriş tutarlarınız baz alınarak hesaplanır.
  • SİPARİŞİMİN KARGOYA VERİLDİĞİNİ NASIL ÖĞRENEBİLİRİM?
    Siparişiniz kargoya verildiği zaman, bilgilendirme e-mailli gönderilecektir. E-mailde yer alan Sipariş Takip Numarası ile kargonuzu takip edebilirsiniz.
  • CAYMA HAKKIMI NASIL KULLANABİLİRİM?
    Cayma hakkına ilişkin bilgilendirme için Mesafeli Satış Sözleşmesini inceleyebilirsiniz.
  • HASARLI YA DA DEFOLU BİR ÜRÜN ALDIYSAM NE YAPMALIYIM?
    Chocolate Symphony sanal mağazadan aldığınız ürün Chocolate Symphony kalite standartlarını karşılamıyorsa, yasal süre içerisinde ürünü iade etme hakkınız bulunmaktadır. Bu şekilde bir ürün aldığınız zaman lütfen müşteri ilişkileri departmanı ile bağlantıya geçiniz.
  • KREDİ KARTI BİLGİLERİM GÜVENDE Mİ?
    Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları şirketimizden bağımsız olarak ilgili banka ve benzeri kart kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı şifresi gibi bilgiler Şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez. Chocolate Symphony sanal mağazada Visa, Mastercard ve American Express kartlarınız ile Craftgate altyapısı üzerinden işlem yapabilirsiniz. Craftgate; üye işyeri, ödeme süreci ve müşteri verisini kapsayan ayrıca tüm taraflar için global bir güvenlik standartı sunan PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standards) Seviye 1 uyumlu servis sağlayıcısıdır. Sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası ve 3D Secure servisleri sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.
  • HANGİ KARTLAR İLE ÖDEME YAPABİLİRİM?
    Craftgate Güvenli Ödeme altyapısı ile tüm Visa, Mastercard ve American Express kartlarınız ile ödeme yapabilirsiniz.
  • SİPARİŞİMİ NASIL ÖDEYEBİLİRİM?
    Chocolate Symphony sanal mağazadan vereceğiniz siparişleri kredi kartı ya da bankamatik kartlarınız ile ödeyebilirsiniz. Kapıda ödeme ile sipariş ne yazık ki verilememektedir.
  • KURUMSAL SATIŞ TALEBİYLE İLGİLİ NEREYE ULAŞABİLİRİM?
    Kurumsal Satış talepleriniz için müşteri hizmetlerimiz ile aşağıdaki telefon numarasından irtibata geçebilirsiniz. Telefon: 0312 969 88 05
  • KUPON KODU KULLANIMI
    -Dönemsel olarak sunulan indirim kodları sepette belirtilen indirim kodu alanına yazılır. -Aksi bir durum belirtilmediği sürece, kupon kodlarının kullanımı kapsamında minimum, maksimum ürün adedi veya minimum, maksimum sepet tutarı şartı bulunmamaktadır. -İndirim kuponları/kodları aksi belirtilmediği sürece başka kampanyalarla birleştirilemez. -Chocolate Symphony kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • ÖZEL FİYATLAR KATEGORİSİ
    -İndirim kategorimiz altında,çizikli fiyat olarak sunulan ürünlerimizin; indirimdeki stok miktarı, indirime konulduğu tarih bilgileri ürün detay sayfasında "Detay" alanının altında yer almaktadır. -Kampanyada sunulan çizikli fiyat, ürünün son 30 gündeki en düşük fiyatıdır. -Çizikli fiyat kampanyası üründe belirtilen stok tükendiğinde sona erer. -Çizikli fiyat kampanyasındaki indirim miktarı ve stoklar ürün bazlı olarak farklılık gösterebilmektedir. -Çizikli fiyat kampanyası ile birlikte, sepet adımında girilen indirim kodları beraber kullanılabilmektedir. -Çizikli fiyat kampanyası sadece chocolatesymphony.com.tr web sitesinde geçerli olup Chocolate Symphony Mağazalarında geçerli değildir. -Chocolate Symphony; kampanyanın kapsamı, koşul ve süresini değiştirme hakkını saklı tutar.
bottom of page